close

傅醫生還是沒有打來...

已經第四天了, 等不及的我, 就主動的打去醫院
姑娘淡淡的說: 30.7
我多咀的問: 噤點解又會高左O既???
姑娘說: 嗯~ 其實如果冇咩事, 醫生都唔會打比你架...

傳醫生, 點解又會高左O既??? 我問.
哦~ 係呀, 我都有留意到你持續噤高, 噤啦, 你八月黎驗次血啦... 早少少, 驗左血先, 睇下有咩問題, 先決定見唔見我, 再決定洗唔洗做CT啦.................嗯~ 不過個肚仔扁扁, 又冇咩問題O既...

我好驚...
線收了...我一個人坐在梳化, 眼淚又流了...
打了給老公, 喊 !! 打了給亞虫, 喊 !! 打了給WINNIE, 喊 !!
我還有好多朋友....但打了又是喊~~~

我只能說出 : 我好驚 ...

什麼都想不起, 一切都想不起...只想起當天坐在病床上的自己, 想起那天的無助, 想起那天的無力...想起...想起....只想起當天.

多謝亞虫的電話, 多謝肥輝的無言支持, 多謝亞MAY的一席話, 多謝WINNIE的一封EMAIL, 多謝ZOE的留言 ....

說得沒錯, 我有太多的愛 !!

內心一個我, 外在一個我 ...

內在的我在說: 你都冇事, 都冇超標, OVER 35先叫有事, 就算一個普通人去BODYCHECK, 都有可能係30左右, 噤唔通人地又驚又喊咩???

外在的我在說: 我會唔會死呀...我唔想死...我好驚....我唔想死....我可以點做呢? 傷風感冒我知道要著多件衫, 就唔怕, 但係呢個病, 有冇人可以話比我知, 要點先冇事呢? 我點先可以冇事呢? 係唔係會復發呢? 點解....點解會係我?????????????????

究竟...我可以點呢? 我係唔係只可以坐在家中...不斷喊~ 還是...我可以做點事呢?

再打電話給傳醫生: 傳醫生, 我洗唔洗早D做CT呢? 因為我好驚呀............

傳醫生: 哦~ 你好驚呀? 嗯...如果你想做, 我咪同你做囉... 噤你話驚丫麻, 做左冇噤驚咪做囉....其實我就覺得冇咩野O既....

想了一晚 ...

今早姑娘打電話來說可以做CT, 傳醫生已經BOOK左期了, 要打針的.

想了又想, 想了又想...

我還未有超標, 即是正常, 那做什麼CT呢? 可以CHECK到什麼呢?

嗯~ 還是不做好了...

我...很想對傳醫生說: 對不起 !!
因為我沒有信任他的專業~

老公, 謝謝你的愛 !!

arrow
arrow
    全站熱搜

    米瑾 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()