close

節錄自亞虫日誌

---------------------------------------

九月的地獄之旅

上班走廊上來了一個溫暖o既擁抱, 我會記係心裡, 感激!!

傍晚… 醫院內愁雲慘霧…

“他”決定了唔講事實, 雖然我和細佬唔讚成, 不過絕對尊重, 明白“他”什至比”她”更難受…

“她”已經問過媽媽, 我好怕… 怕”她”問起, 因為我從不懂對”她”講大話…

“她”精神好好, 面色好好, 說話亦好精ling…. 天!! +︿+ 點解噤殘忍, 我唔忍心…. 但要暪到幾時? 定講大話? 但萬一壞消息… 即係由天堂打佢落地獄, 點面對? 點企番起身?

我同細佬都覺得做完手術, 連做左咩都唔知, 不安更痛苦, 覺得講清楚手術內容, 不過唔提及報告o既事...

但醫生晚上到來, 堅持要明天講事實, 我地希望佢只交代手術, 因為唔想佢估下估下, 但免提之後o既事, 醫生拒絕了~ 佢必要將全部交代….

明天又會如何?!

arrow
arrow
    全站熱搜

    米瑾 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()