close

9月16號 : 做手術了

一早老爺及奶奶已經到醫院了, 真抱歉, 還要他們擔心, 到十點左右, 我的老爸老媽也到了 .. 老爸還一幅春風滿面的樣子 … 因為 … 大家都應定是[巧克力迷糊了]

坐立不安, 是我的慣性動作, 在姑娘的安排下, 我睡在手術床上, 等待推進手術室… 一路上, 我睡在手街床上, 姑娘推著我, 我望著天花板上的燈, 一排一排的往後, 再看看陪在身旁的老公, 我好傷心 .. 為何我不好好的保護身體呢? 要大家都憂心了…

在臨進入手術室門前, 老爸捉著我的手, 摸著我的頭, 說: 唔洗擔心, 好快冇事架喇 ! 我地全部人係出面等你…

在[等候間]差不多半個鐘, 高醫生走過來, 拍拍我, 說: 唔洗擔心, 就快得架喇, 一陣ok左, 我地就[開工] … 當時我覺得[開工]這兩個字, 將我變成一件[工作], 並不是一個人

時間夠了~ 姑娘將我推進手術室, 我看到[手術室] 的門牌, 想像電視裡那個[手術室] 的門牌熜燈的場面… 家人在外面憂心的場面…

被放在手術床上的我, 身體開始發抖, 直看就是手術燈, 即是好像將十幾盞射燈紮在一起的大光燈, 再感受一下, 那張冷冰冰的手術床…太恐怖了!! 發抖是我身體裡的自然反應, 麻醉師說 : 你好驚喎~ 唔洗噤驚, 一陣打左針, 你就唔痛架喇, 訓醒就冇事架喇..你噤震法, 我打唔到麻醉藥架, 放鬆d ~~

另一邊, 高醫生捉著我的手 : 唔洗驚… 你有冇野同我講呀?
我: 高醫生, 你一定要幫我呀, 我唔想死呀…你一定要救我呀 ~~
高醫生 : 你放心, 我一定會幫你做好, 唔洗驚, 我一定會幫你架…

我一定會幫你架… 我只聽到這… 就睡了…

當醒來時, 已經聽到家人的聲音了… 謝天謝地!!
因為麻醉藥還未完全的消散, 所以基本上, 你還是迷迷糊糊的, 所以, 你只能夠憑聲音去確認人…

老爸摸著我的頭 : 冇事架喇 ~ 過去架喇 ~~
有人問 : 佢未醒喎~
老爸說 : 佢聽到架!! 係咪?! 文婕…

我輕輕的點頭示意

當晚, 只感到有很多人都在身邊 ..

嗯~ 手術做完, 一切都過去了 … 我心想

待續 …

arrow
arrow
    全站熱搜

    米瑾 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()